Urząd Miasta i Gminy Sanniki
Powróć do: strona główna

Informacje

 

Komunikat dot. COVID-19

 

***

Informacja dot. kasy 

***

 

I N F O R M A C J A

W sprawie zgłoszenia zgonu prosimy  o uprzedni kontakt telefoniczny z tut. USC oraz o umieszczenie  w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki następujących dokumentów i danych informacyjnych:

- karta zgonu wystawiona przez podmiot stwierdzający zgon ( uprzednio prosimy o przesłanie scanu lub zdjęcia karty zgonu oraz dowodu osobistego osoby zmarłej na adres e-mail tut. urzędu sekretariat@sanniki.pl  lub na telefon komórkowy urzędu: 516 369 850 )

- dowód osobisty osoby zmarłej

 - informacja o wykształceniu osoby zmarłej (do statystyki GUS) – dane można przekazać telefonicznie

- dane osoby zgłaszającej zgon: imię/imiona , nazwisko, nr tel. kontaktowego, stopień   pokrewieństwa w stosunku do osoby zmarłej ( dane można przekazać telefonicznie)

- zezwolenie z Prokuratury na pochowanie zwłok –  w przypadku znalezienia zwłok

Rejestracja zgonu zostanie dokonana w Urzędzie Stanu Cywilnego w Sannikach niezwłocznie w dniu przekazania dokumentów ( w tym scanu lub zdjęcia jak wyżej). Po rejestracji zgonu osobie zgłaszającej zgon wydany zostanie odpis skrócony aktu zgonu oraz dokument dla administratora cmentarza ( do pochówku).

W sprawie jakichkolwiek pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Sannikach pod nr tel. (24) 27 77 818

UWAGA !

Dla usprawnienia załatwiania innych wniosków rekomendujemy ich składanie drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą urzędu e-Puap: /cys5ul306r/SkrytkaESP .

Jeżeli nie jest to możliwe, zalecamy przesyłanie scanów wniosków zawierających  własnoręczny czytelny podpis - drogą elektroniczną na urzędowy adres e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl, po czym niezwłoczne, w miarę możliwości złożenie oryginałów tych wniosków w skrzynce korespondencyjnej umieszczonej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki lub przesłanie oryginału podpisanego wniosku za pomocą operatora pocztowego.

Wnioski papierowe składane bezpośrednio do Urzędu będą wrzucane tylko do skrzynki umieszczonej przed urzędem.

Sprawy pilne – po przesłaniu na adres e-mail: sekretariat@sanniki.pl lub telefon kontaktowy urzędu :: 516 369 850 scanu lub zdjęcia wniosku.

Na wnioskach w sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności - prosimy o podawanie danych kontaktowych (nr telefonu, ewentualnie adres poczty e-mail), co nie jest obowiązkowe, ale ułatwi i przyśpieszy załatwienie sprawy.

Wzory wniosków z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności, dostępne są na stronie: www.sanniki.pl w formie załączników do niniejszej informacji.

W sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności prosimy okażdorazowy kontakt telefoniczny pod nr: (24) 2777818 przed złożeniem wniosków papierowych w skrzynce korespondencyjnej dostępnej przy wejściu do Urzędu.

 

Druki formularzy USC - .zip

 

***

 

INFORMACJA NA TEMAT PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) DLA MIASTA I GMINY SANNIKI

Zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. art. 3 ust.2 pkt 6, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, gminy m.in. tworzą punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych ( PSZOK). PSZOK to miejsce, do którego właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Sanniki, w ramach ponoszonej opłaty za gospodarowanie odpadami, mogą przywozić odpady tzw. problemowe takie jak:

- metale i tworzywa sztuczne,

- zużyte baterie i akumulatory,

- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który musi być przekazywany kompletny ( w całości)

- meble i inne odpady wielkogabarytowe,

- zużyte opony ( tylko od samochodów osobowych, motocykli i rowerów, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej) w ilości 8 szt. rocznie.

PSZOK nie przyjmuje niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów wytworzonych w wyniku działalności gospodarczej, w stosunku do których obowiązują odrębne przepisy w zakresie gospodarowania odpadami oraz odpadów tj.;

- okryć dachowych zawierających azbest tzw. eternit,

- folii rolniczej, - worków foliowych po nawozach,

- odpadów poprodukcyjnych i przemysłowych, opakowań po środkach ochrony roślin,

- sprzętu budowlanego,

- części samochodowych,

- odpadów niebezpiecznych.

Odpady wielkogabarytowe należy dostarczyć do PSZOK we własnym zakresie i na własny koszt. Osoba dostarczająca odpady do ww. punktu zobowiązania jest osobiście umieścić je w odpowiednich pojemnikach, kontenerach pod nadzorem pracownika urzędu.

 

PUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) – lokalizacja oraz termin otwarcia.

PSZOK zlokalizowany jest w Sannikach ul. Polna (obok oczyszczalni), 09-540 Sanniki i obsługiwany jest przez Urząd Miasta i Gminy Sanniki.

Urząd Miasta i Gminy Sanniki informuje, że w związku z ograniczeniem wzrotu kosztów odbioru odpadów komunalnych następuje zmiana w funkcjonowaniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Polnej w Sannikach. Od 1 lutego 2023 roku tzw. PSZOK będzie czynny w kążdą pierwszą środę miesiąca w godzinach 10.00 – 17.00.

Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komualnych po wcześniejszym zgłoszeniu rodzaju i ilości odpadów napóźniej do dnia porzedzającego dzień odbioru można dowozić odpady poremontowe, wielkogabarytowe, kompletny sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz opony od samochodów osobowych.

W związku z zapewnienim odbioru w 2023 roku ww. odpadów bezpośrednio z posesji mieszkańców do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych można dostarczyć wskazane odpady tylko i wyłącznie raz w roku.