Aktualności
Zmiana harmonogramu PNPP - 2 kwartał
- Szczegóły
- Kategoria: Różne
- Opublikowano: wtorek, 05 czerwiec 2018 08:26
- Super User
- Odsłony: 15970
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...
---------------------------------------------------------------------
I N F O R M A C J A
W sprawie zgłoszenia zgonu prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny z tut. USC oraz o umieszczenie w skrzynce korespondencyjnej znajdującej się przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki następujących dokumentów i danych informacyjnych:
- karta zgonu wystawiona przez podmiot stwierdzający zgon ( uprzednio prosimy o przesłanie scanu lub zdjęcia karty zgonu oraz dowodu osobistego osoby zmarłej na adres e-mail tut. urzędu sanniki@zgwrp.org.pl lub na telefon komórkowy urzędu: 516 369 850 )
- dowód osobisty osoby zmarłej
- informacja o wykształceniu osoby zmarłej (do statystyki GUS) – dane można przekazać telefonicznie
- dane osoby zgłaszającej zgon: imię/imiona , nazwisko, nr tel. kontaktowego, stopień pokrewieństwa w stosunku do osoby zmarłej ( dane można przekazać telefonicznie)
- zezwolenie z Prokuratury na pochowanie zwłok – w przypadku znalezienia zwłok
Rejestracja zgonu zostanie dokonana w Urzędzie Stanu Cywilnego w Sannikach niezwłocznie w dniu przekazania dokumentów ( w tym scanu lub zdjęcia jak wyżej). Po rejestracji zgonu osobie zgłaszającej zgon wydany zostanie odpis skrócony aktu zgonu oraz dokument dla administratora cmentarza ( do pochówku).
W sprawie jakichkolwiek pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Urzędem Stanu Cywilnego w Sannikach pod nr tel. (24) 27 77 818
UWAGA !
Dla usprawnienia załatwiania innych wniosków rekomendujemy ich składanie drogą elektroniczną na skrzynkę podawczą urzędu e-Puap: /cys5ul306r/SkrytkaESP .
Jeżeli nie jest to możliwe, zalecamy przesyłanie scanów wniosków zawierających własnoręczny czytelny podpis - drogą elektroniczną na urzędowy adres e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl, po czym niezwłoczne, w miarę możliwości złożenie oryginałów tych wniosków w skrzynce korespondencyjnej umieszczonej przed budynkiem Urzędu Miasta i Gminy Sanniki lub przesłanie oryginału podpisanego wniosku za pomocą operatora pocztowego.
Wnioski papierowe składane bezpośrednio do Urzędu będą wrzucane tylko do skrzynki umieszczonej przed urzędem.
Sprawy pilne – po przesłaniu na adres e-mail: sanniki@zgwrp.org.pl lub telefon kontaktowy urzędu :: 516 369 850 scanu lub zdjęcia wniosku.
Na wnioskach w sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności - prosimy o podawanie danych kontaktowych (nr telefonu, ewentualnie adres poczty e-mail), co nie jest obowiązkowe, ale ułatwi i przyśpieszy załatwienie sprawy.
Wzory wniosków z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności, dostępne są na stronie: www.sanniki.pl w formie załączników do niniejszej informacji.
W sprawach z zakresu usc, dowodów osobistych i ewidencji ludności prosimy okażdorazowy kontakt telefoniczny pod nr: (24) 2777818 przed złożeniem wniosków papierowych w skrzynce korespondencyjnej dostępnej przy wejściu do Urzędu.
-----------------------------------------------------
INFORMACJA NA TEMAT PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) DLA MIASTA I GMINY SANNIKI
Zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. art. 3 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach gminy maja obowiązek tworzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). PSZOK dla Miasta i Gminy Sanniki zlokalizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Sanniki przy ul. Polnej. Czynny w każdą środę w godz. od 10.00 do 17.00, tel. 513-108-111, 24 277-78-19. W sytuacji braku odbioru odpadów z PSZOK w wyznaczonym terminie na stronie Urzędu Miasta i Gminy Sanniki zamieszczona zostanie informacja o zaistniałej sytuacji.
Do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Polnej w Sannikach mieszkańcy Miasta i Gminy Sanniki mogą dowozić odpady takie jak:
1. szkło,
2. papier, tekturę (makulatura), opakowania wielomateriałowe,
3. metale i tworzywa sztuczne,
4. przeterminowane leki i chemikalia,
5. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki
6. zużyte baterie i akumulatory,
7. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
8. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
9. zużyte opony,
10. odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
11. odpady tekstyliów i odzieży,
12. odpady komunalne niebezpieczne.